blog aku suka hati aku nakk cerita apa . kaw takk suka ? pegi mampos . Terima Kasih :)

Tuesday 16 August 2011

wee ^^


haaaaaAAaaaa ! 
engt lagi takk cerita I'm Not Single tuh ? 
act, aku minat sgt gan cerita tuhh .

aku pun takk tahu lahh kenapa , 
and and aku minat gila kat Farid Kamil
arghh ! kalo lahh dapat jupe dea ,

wuii ! 
sumpah takk lepaskan peluang baii nakk 
take pic gan dea . 
handsome gila ! 

*hee , walaupun ada pic Farid y selekeh . :p
tapi aku minat gila vavi ohh kaw dea . 

haha ! 
paling-2 aku suka lahh pic Farid Kamil kan kan .
haaa ! 
time neyhh . sat naa . hee  





haaaAAAaaaaAAa ! 
aku suka gila tgk gamba neyh . 
sbb ? 
haa , sebab comel ++ handsome and putihh gitu .
haha ! 
*gedik-2 jup :p

ehh , kejaaaaapppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ada lagi satu lahh . hee .


*sorry agak pecah sked pic ni :)


haa , ni dea . 
wuii ! suka aku tgk muka dea .
senang cter lahh aku mmg minat dea gila-2 vavi ! 
hee , teringin nakk jupe :( huhu .

#okayy , aku mmg gedik sked dlm post neyh .
haha ! bese ahh , bila dahh minat kan kan . 
hee . :DD

2 comments: