blog aku suka hati aku nakk cerita apa . kaw takk suka ? pegi mampos . Terima Kasih :)

Thursday 11 August 2011

MPH < 3

M.P.H .
yeahh . korang tahu apa ? 
bukan kedai buku tuhh lah .

HAHA ! 
M.P.H tuh ialah kawan aku .

Miza Puteri Hamdan . 

yeahh  rndu gila-2 dekat dea .
nak sgt lpk cm dlo . 
tapi....

lame ohh nakk tunggu ,
lps abes SPM baru bole jupe Minah neyhh .
huu .

kalo dea gan Nunu bergabung . 
abes lahh aku .
adess . rndu lakk nakk kena buli gan Miza .

Miza gemokkk ! 
rndu kaw gila-2 weyy ! 
kaw jgn lupa aku taw-2 .
hee . 

ehh , dahh khusyuk-2 menaip.
lupa lakk something . 
jup ekh . 

errrrr .............



haaaaAaaaAAAaaa ! 
neyhh budak y aku rndu sesangat neyhh .
cantek kan kan dea :) 
macam aku lahh .
bhahahahahaha ! xD

#okayy , aku perasan kejap :p

hee , Mizaa , dahh ada lesen kan ? 
bawak aku jalan-2 bole ? 
weee ~ :D
sayang Miza :D

No comments:

Post a Comment