blog aku suka hati aku nakk cerita apa . kaw takk suka ? pegi mampos . Terima Kasih :)

Tuesday 16 August 2011

hanya utk beberapa saat sahaja :')

Ya Allah ! 
happy takk terkata aku tadi .
hee , at first aku col Jantung Pishang aku pny num .

and and kaw tahu sape angkat ??????? 
ohhmyy ! 
CAPITAL I yang angkatt ! 


aku pny lahh happy terasa cm tanak jea letak phne .
aku rndu sgt nakk borak gan dea .
hmm , even dea ADQ KEPADA Boyfie aku .
tapi aku lbh kenal CAPITAL I berbanding PISHANG .

seriously , aku nakk nages jea tadi .
nakk sgt ajak lepak . 
tapi , sape aku kan nakk ajak dea lepak .

and you now what ?
aku jujo gan Capital I y aku rndu GILA kat dea 
and , time aku jujo tuhh .
Capital I terdiam .

aku takk tahu lahh terdiam sebab apa ,
myb sebab terkejut aku ckp cmtuh .
or myb sebab dea meluat or what ever kan kan ,
aku takk kesah lahh .

janji aku dahh jujo gan dea .
tapi , sebenarnya  aty aku takk puas lagi .
aku nakk lepaskan rndu neyhh . 
dahh lama dahh pendam gila ! 
grr .

nakk kaw lahh mokk . 
:'(
rndu sgt :(


#okayy , aku punya hati , so tak payah semak okayy .
aku player ? emm , bukan kodd .
y pasti , sape takk tahu cter , then nak judge aku .

hee , BACK OFF !
 sat ag aku BACK HAND kaw kang . :P
thankyou :)

No comments:

Post a Comment