blog aku suka hati aku nakk cerita apa . kaw takk suka ? pegi mampos . Terima Kasih :)

Thursday 18 August 2011

sedar seketika :')

okayy , baru beberapa jam tadi aku tersedar .
sebenarnya still ada lagi org y amek berat pasal aku .
*gimik jea :p
ohh ,terharu rasa hati neyhh . :') *poyo gila :p

Bie , bby mnxmaf yea slma neyh bby takk jujo gan Bie .
i mean psl HATI bby okayy .
haa , act skrg mmg bby perlukan Bie sgt .
cuma takk tnjuk jea .*ngada-ngada :p


hee , Bie , rndu gila kat awak . 
even dok dekat , kita takk selalo jupe kan kan ? 
mesti kaw bosan gan aku kan mokk ?

Bie i promise you . 
takk berubah hati kat org lain taw-2 . :')
mekasihh sbb awak protect saya gila-2 .
and and mekasih juga sbb terima saya seadanya :')
*terharu gila ++ poyo jup :p


and you now what ?
aku rasa aku dahh mula ada RASA syg tuh utk kaw .
haha ! 
tapi , takk sepenuhnye okayy . :D

*org ckp takk semudah tuh kan kita nakk sayangkan seseorang ?
soo , aku rasa aku amek masa kod .
even sekarang aku still teringat-2 kat Capital I tuh . 
tapi , ntah . 
takk tahu nakk ckp cmne . buntu gila . 

mungkin aku akan SIMPAN kenangan and Capital I tuhh 
jaoh-2 dlm lubuk hati aku kan .

*okayy , aku dahh lari cerita . HAHA !

 #kesahh pulak aku :p

haihh , tapi apa-2 pun kan Bie , 
awak tetap saya punya okayy :D 
mekasihh sbb datang dlm life saya . 
hee , sayang awak . <3


<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment