blog aku suka hati aku nakk cerita apa . kaw takk suka ? pegi mampos . Terima Kasih :)

Friday 5 August 2011

sukasuka !

walawehhHhhhh ! 
aku suka gilaaa tgk cter katun neyhh . 
tapi , sekarang dahh takde dahh kua kat TV 
kalo ada pun kadang-2 jea . 

haih , rndu nakk tgk katun-2 time aku kecik dlo .
lagi best dari katun y ada sekarang . 
tapi dalam byk-2 cter Cartoon y aku suka neyhh .


TOM AND JERRY ! 

aku minat gila katun neyhh sbb dorg comel .
haha ! ehh , kejap ada lagi lhaa . 
sat lhaa . haihh .


LOONEY TUNES <3

sbnanye byk lagi . 
tapi dlm byk-2 tuhh aku suka dua katun neyh lhaa . 
hee , comel kan kan ? 

paling comel dalam LOONEY TUNES .
hee , sat ehh .






haaa ! comel kan kan . haha ! 
suka gila kat TAZMANIA neyhhh .
sangat-sangat geram kat katun neyh . :)

#sape-2 yang baik hati ?
bole takk tolong belikan untuk saya patung neyhh ? 
hee :D

4 comments:

  1. kau da ade patong tuh . nal lgi . bwekk , hahaha

    ReplyDelete
  2. haha ! SUKA juga SAILORMOON ! :D

    suka awak juga sowad .

    ehh , bia lhaaa . aku nakk , kaw sebokk :p

    ReplyDelete